Nabór nr 2/4/2025 na wolne stanowiska pracy w Zespole ds. administracji i finansów (AF)
-
01.04.2025 12:09
- Aktualizacja: 17:07 08.04.2025
Stowarzyszenie Metropolia Krakowska ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: SPECJALIST(K)A/ GŁÓWNA/Y SPECJALIST(K)A w Zespole ds. administracji i finansów (AF) – 2 etaty.
I. CZYM MUSISZ DYSPONOWAĆ BY DO NAS DOŁĄCZYĆ? (kryteria formalne):
-
obywatelstwo polskie;
-
wykształcenie wyższe;
-
co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisko Specjalisty lub co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisko Głównego Specjalisty;
-
nieposzlakowana opinia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
*UWAGA: Jeśli nie spełniasz wszystkich powyższych wymogów formalnych nie zostaniesz dopuszczony do udziału w prowadzonym postępowaniu (ocena zerojedynkowa).
II. CZEGO OCZEKUJEMY? (elementy będące przedmiotem oceny):
Niezbędne:
-
biegła, praktyczna znajomość aplikacji i narzędzi do komunikacji online (w tym: Teams, Zoom) oraz pakietu MS Office 365;
-
doskonała organizacja czasu pracy – umiejętność priorytetyzowania zadań i zarządzania kalendarzem przełożonych;
-
rzetelność w wykonaniu zadań i dbałość o szczegóły;
-
dbałość o poufność i etykieta biznesowa – znajomość zasad poufności danych oraz protokołu formalnego w kontaktach zawodowych;
-
proaktywność w poszukiwaniu rozwiązań, samodzielność w rozwiązywaniu problemów oraz odpowiedzialność za realizowane zadania;
-
otwartość na współpracę i wysoka komunikatywność, zdolności interpersonalne do budowania relacji wewnętrznych i z partnerami zewnętrznymi Stowarzyszenia;
-
umiejętność redagowania tekstów i przygotowywania prezentacji;
-
znajomość regulacji dot. funkcjonowania stowarzyszeń;
-
znajomość zasad przygotowywania umów i prowadzenia dokumentacji biurowej, w tym obiegu dokumentów i archiwizacji;
-
znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (B1) w mowie i piśmie.
Co będzie dodatkowym atutem (fakultatywne):
-
umiejętność raportowania, analizy danych, łączenia faktów oraz syntetyzowania informacji;
-
doświadczenie przy redagowaniu zapytań ofertowych;
-
doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z ochroną danych osobowych oraz procesem udzielania informacji publicznej;
-
doświadczenie w pracy z zakresu prowadzenia usług finansowych - księgowych lub kadrowych;
-
umiejętność zarządzania mediami społecznościowymi – doświadczenie w przygotowywaniu treści wizerunkowych i materiałów informacyjno-promocyjnych (np. w programie Canva Pro);
*UWAGA: Po analizie przedłożonych dokumentów, potwierdzających spełnienie powyżej wymienionych wymagań, zastrzega się prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne jedynie wybranych osób.
III. CZYM BĘDZIESZ SIĘ GŁÓWNIE ZAJMOWAĆ? (ramowy zakres wykonywanych zadań):
Będziesz kluczowym wsparciem Zarządu i Biura SMK w zakresie codziennego zarządzania zadaniami, kalendarzem oraz bieżącą korespondencją, a także prowadzenia procesów, wyborem i obsługą wykonawców z zakresu administracyjno-finansowego. Szukamy osób rzetelnych, zorientowanych na szczegóły, dobrze zorganizowanych i chętnych do współpracy długoterminowej.
Twoje zadania będą obejmować wsparcie administracyjno-finansowe Stowarzyszenia Metropolia Krakowska (SMK) oraz Biura SMK. Poniżej możesz zapoznać się ze szczegółowym zakresem wykonywanych zadań:
-
Obsługa organów Stowarzyszenia i współpraca z Biurem SMK:
-
organizacja posiedzeń Walnego Zebrania Członków, Zarządu SMK i komisji tematycznych, w tym przygotowanie dokumentacji i protokołowanie;
-
współpraca z Zarządem i dyrekcją Biura SMK dotycząca zarządzania zadaniami, kalendarzem oraz bieżącą korespondencją;
-
współpraca z zespołem Biura SMK w realizacji wspólnych zadań, koordynacja działań wynikających z Rocznego Programu Prac Biura SMK oraz Planu Działalności Biura SMK.
-
Wsparcie administracyjno-finansowe i obsługa dokumentacji:
-
zapewnienie ciągłości pracy zespołu ds. administracji i finansów (AF);
-
przygotowywanie, redagowanie i archiwizacja dokumentów (protokołów, raportów, sprawozdań, regulaminów, pełnomocnictw);
-
organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze, zgodnie z instrukcjami kancelaryjnymi i archiwalnymi, w tym obsługa elektroniczna poczty i elektronicznego obiegu dokumentów (system wewnętrzny EOD);
-
prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych oraz procesem udzielania informacji publicznej;
-
przygotowywanie i kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowych (np. opisów rachunków, faktur, wyciągów, not księgowych, itp.), niezbędnych do rozliczania wydatków SMK;
-
wybór, współpraca i nadzór nad zewnętrznymi wykonawcami zadań z zakresu administracyjno-finansowych (biuro rachunkowe, obsługa prawna, obsługa pzp, catering, najem przestrzeni biurowej, informatycy, materiały biurowe, ksero, operator podróży, itp.);
-
poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu automatyzacji pracy biurowej, w tym wykorzystania narzędzi z AI;
-
zachowywanie i nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w biurze SMK, dbanie o pomieszczenia, sprzęt i wyposażenie biurowe wykorzystywane do pracy zespołu;
-
Organizacja wydarzeń i spotkań oraz relacje z partnerami:
-
planowanie i obsługa logistyczna konferencji, szkoleń, warsztatów, forów tematycznych i innych wydarzeń SMK;
-
koordynacja wizyt krajowych i zagranicznych SMK;
-
budowanie relacji z instytucjami współpracującymi z SMK, w tym ministerstwami oraz regionalnymi partnerami;
-
obsługa organizacyjna wyjazdów służbowych pracowników Biura SMK i przedstawicieli SMK (delegacje, itp.).
4. Przygotowywanie i wsparcie w procesach zamówień publicznych:
-
udział w przygotowywaniu postępowań i nadzór nad realizacją umów;
-
członkostwo w komisjach przetargowych (wg potrzeb);
-
archiwizacja dokumentacji.
IV. CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ? (warunki pracy i wynagrodzenie):
-
umowę o pracę (*pierwsza umowa zawierana będzie na okres próbny 3 m-cy, z możliwością dalszego przedłużenia umowy);
-
wymiar czasu pracy: 1 etat;
-
możliwość pracy zdalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu wymiaru z pracodawcą, (na tym stanowisku max. 2 dni w tygodniu);
-
wynagrodzenie zasadnicze z przedziału:
-
4700-6000 zł brutto miesięcznie dla stanowiska Specjalista, lub
-
5500-8000 zł brutto miesięcznie dla stanowiska Główny Specjalista
*WAŻNE: w okresie próbnym maksymalne wynagrodzenie zasadnicze może wynosić dla stanowiska Specjalista max. 5 500 zł brutto, a dla stanowiska Główny Specjalista max. 6 500 zł brutto;
-
dodatek stażowy (zależny od stażu pracy – przysługujący od stażu 5 lat w wysokości 5% + 1% za każdy dodatkowy rok pracy, maksymalnie 20%);
-
służbowy laptop i telefon komórkowy;
-
raz w tygodniu lekcje języka angielskiego z native speaker, w max. 6-osobowej grupie;
-
raz w miesiącu dzień poświęcony na naukę i rozwój umiejętności;
-
udział w konferencjach, warsztatach, szkoleniach tematycznych;
-
praca w siedzibie Stowarzyszenia (budynek wyposażony w podjazdy i windy dla osób niepełnosprawnych – na danym stanowisku może zostać zatrudniona osoba niepełnosprawna o niepełnosprawności pozwalającej na pełne wykonywanie obowiązków służbowych);
-
planowane zatrudnienie: od 5 maja 2025 r. (zastrzega się możliwość wcześniejszego lub późniejszego nawiązania stosunku pracy);
-
pierwsza umowa zostanie zawarta na 3 miesięczny okres próbny, z możliwością dalszego przedłużenia umowy (*SMK może w uzasadnionych okolicznościach zrezygnować z okresu próbnego i zawrzeć od razu umowę o pracę).
V. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE W MIESIĄCU POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA
W Stowarzyszeniu Metropolia Krakowska w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
VI. JAKIE DOKUMENTY NALEŻY DO NAS ZŁOŻYĆ? (wymagane dokumenty)
-
CV;
-
kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe;
-
kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
-
kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata(-ki), który(-a) zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym z wyłączeniem kierowniczego stanowiska urzędniczego, przysługującego osobie niepełnosprawnej.
-
Dodatkowo należy wypełnić formularz zawierający klauzulę RODO oraz oświadczenie o niekaralności, zdolności do czynności prawnych i posiadaniu pełni praw publicznych. Formularz należy wypełnić online: https://forms.office.com/e/EPUp0Y03Nr
VII. ZASADY NABORU
Wymagane dokumenty aplikacyjne wyszczególnione w punkcie VI należy składać drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@metropoliakrakowska.pl w terminie do 16.04.2025 r. do godz. 10:00 (decyduje data i godzina wpływu). W tytule wiadomości należy wpisać nr naboru, na który jest składana aplikacja (2/4/2025).
WAŻNE! Załączniki przesyłane w aplikacji nie mogą przekraczać łącznej wielkości 20 MB.
UWAGA: Kandydat(-ka), który(-a) pozytywnie przejdzie proces rekrutacyjny zobowiązany(-a) będzie do dostarczenia oryginałów dokumentacji aplikacyjnej (CV; kwestionariusz osobowy, oświadczenia, dokumenty poświadczające wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje, itd.).
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. W uzasadnionych przypadkach Stowarzyszenie może wezwać do uzupełnienia złożonych dokumentów. Złożonych dokumentów Stowarzyszenie Metropolia Krakowska nie zwraca. Oferty kandydatów, z wyłączeniem kandydata(-ki) wyłonionego do zatrudnienia zostaną zniszczone. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyn i bez wyłaniania kandydatów.
VIII. TERMIN ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, telefonicznie lub drogą elektroniczną najpóźniej w dniu 18 kwietnia 2025 r.
Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na ww. stanowisko planuje się w dniach 24-25 kwietnia 2024 r. w siedzibie Stowarzyszenia Metropolia Krakowska w Krakowie, przy ul. Reymonta 20, lub zdalnie za pomocą narzędzi internetowych.
Informacja o wyniku naboru zostanie przekazana wyłącznie kandydatom, którzy brali udział w rozmowach kwalifikacyjnych, telefonicznie lub drogą elektroniczną w terminie do dnia 9 maja 2025 r.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Stowarzyszenia oraz w BIP. Planowany termin zamieszczenia informacji to 9 maja 2025 r.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z panią Julitą Ewert-Stawowy, tel.: +48 537591213 lub panem Danielem Wrzoszczykiem: tel.: +48 537371213, e-mail: rekrutacja@metropoliakrakowska.pl.
Wybrane dla Ciebie
Aktualności stowarzyszenia