Metropolia Krakowska

Nabór nr 6/12/2024 na stanowisko pracy: SPECJALIST(K)A/ GŁÓWNA/Y SPECJALIST(K)A w Zespole ds. Administracyjnych i Organizacyjnych (AO) – 1 Etat

  • 02.12.2024 20:59
  • Aktualizacja: 07:31 03.12.2024

Stowarzyszenie Metropolia Krakowska ogłasza nabór na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika na stanowisko pracy: SPECJALIST(K)A/ GŁÓWNA/Y SPECJALIST(K)A w Zespole ds. Administracyjnych i Organizacyjnych (AO) – 1 etat

 I.  CZYM MUSISZ DYSPONOWAĆ BY DO NAS DOŁĄCZYĆ? (kryteria formalne):

  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie wyższe;
  3. co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisko Specjalisty lub co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisko Głównego Specjalisty;
  4. nieposzlakowana opinia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
    *UWAGA: Jeśli nie spełniasz wszystkich powyższych wymogów formalnych nie zostaniesz dopuszczony do udziału w prowadzonym postępowaniu (ocena zerojedynkowa).

II. CZEGO OCZEKUJEMY? (elementy będące przedmiotem oceny):

1. Niezbędne:

  1. doskonała znajomość aplikacji i narzędzi do komunikacji online oraz pakietu MS Office 365;
  2. doskonała organizacja czasu pracy i dbałość o szczegóły – umiejętność priorytetyzowania zadań i zarządzania kalendarzem przełożonych;
  3. dbałość o poufność i etykieta biznesowa – znajomość zasad poufności danych oraz protokołu formalnego w kontaktach zawodowych;
  4. proaktywność w poszukiwaniu rozwiązań, samodzielność w rozwiązywaniu problemów oraz odpowiedzialność za realizowane zadania;
  5. otwartość na współpracę i wysoka komunikatywność, zdolności interpersonalne do budowania relacji wewnętrznych i z partnerami zewnętrznymi Stowarzyszenia;
  6. umiejętność redagowania tekstów i przygotowywania prezentacji;
  7. znajomość regulacji dot. funkcjonowania stowarzyszeń;
  8. znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (B1) w mowie i piśmie.

2.Co będzie dodatkowym atutem (fakultatywne):

  1. znajomość zasad przygotowywania umów i prowadzenia dokumentacji biurowej – np. obiegu dokumentów i archiwizacji;
  2. umiejętność raportowania, analizy danych, łączenia faktów oraz syntetyzowania informacji;
  3. umiejętność zarządzania mediami społecznościowymi – doświadczenie
    w przygotowywaniu treści wizerunkowych;
  4. umiejętność pracy w CanvaPro;
  5. doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z ochroną danych osobowych oraz procesem udzielania informacji publicznej.

*UWAGA: Po analizie przedłożonych dokumentów, potwierdzających spełnienie powyżej wymienionych wymagań, zastrzega się prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne jedynie wybranych osób.

III. CZYM BĘDZIESZ SIĘ GŁÓWNIE ZAJMOWAĆ? (ramowy zakres wykonywanych zadań):

Będziesz kluczowym wsparciem Zarządu i Dyrekcji Biura SMK w zakresie codziennego zarządzania zadaniami, kalendarzem oraz bieżącą korespondencją. Szukamy osoby zorientowanej na szczegóły, dobrze zorganizowanej i chętnej do współpracy.

Twoje zadania będą obejmować wsparcie administracyjno-organizacyjne Stowarzyszenia Metropolia Krakowska (SMK) oraz dyrekcji Biura SMK. Poniżej możesz zapoznać się ze szczegółowym zakresem wykonywanych zadań:

  1. Obsługa organów Stowarzyszenia i współpraca z biurem Biura SMK:
  • organizacja posiedzeń Walnego Zebrania Członków, Zarządu SMK i komisji tematycznych, w tym przygotowanie dokumentacji i protokołowanie;
  • współpraca z Zarządem i dyrekcją Biura SMK dotycząca zarządzania zadaniami, kalendarzem oraz bieżącą korespondencją;
  • współpraca z zespołem Biura SMK w realizacji wspólnych zadań, koordynacja działań wynikających z Rocznego Programu Prac Biura SMK oraz Planu Działalności Biura SMK.
  1. Wsparcie administracyjno-organizacyjne i obsługa dokumentacji:
  • nadzór nad ciągłością pracy zespołu ds. administracyjnych i organizacyjnych (AO) oraz pracą współpracownika z zespołu;
  • przygotowywanie, redagowanie i archiwizacja dokumentów (protokołów, raportów, sprawozdań, regulaminów, pełnomocnictw);
  • organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów, zgodnie z instrukcjami kancelaryjnymi i archiwalnymi;
  • prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych oraz procesem udzielania informacji publicznej;
  • poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu automatyzacji pracy biurowej.
  1. Organizacja wydarzeń i spotkań oraz relacje z partnerami:
  • planowanie i obsługa logistyczna konferencji, szkoleń, warsztatów, forów tematycznych i innych wydarzeń SMK;
  • koordynacja wizyt krajowych i zagranicznych SMK;
  • utrzymywanie kontaktów z wykonawcami (obsługa prawna, IT, catering, itp.);
  • budowanie relacji z instytucjami współpracującymi z SMK, w tym ministerstwami oraz regionalnymi partnerami.

4.   Wsparcie w procesach zamówień publicznych:

  • udział w przygotowywaniu postępowań i nadzór nad realizacją umów;
  • członkostwo w komisjach przetargowych (wg potrzeb).

IV. CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ? (warunki pracy i wynagrodzenie):

  1. umowę na zastępstwo - zatrudnienie na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności (*pierwsza umowa zawierana będzie na okres próbny 3 m-cy, z możliwością dalszego przedłużenia umowy);
  2. wymiar czasu pracy: 1 etat;
  3. możliwość pracy zdalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu wymiaru z pracodawcą, (na tym stanowisku max. 2 dni w tygodniu);
  4. wynagrodzenie zasadnicze z przedziału:
  • 4500-6000 zł brutto miesięcznie dla stanowiska Specjalista, lub
  • 5500-8000 zł brutto miesięcznie dla stanowiska Główny Specjalista

*WAŻNE: w okresie próbnym maksymalne wynagrodzenie zasadnicze może wynosić dla stanowiska Specjalista max. 5 500 zł brutto, a dla stanowiska Główny Specjalista max. 6 500 zł brutto;

  • dodatek stażowy (zależny od stażu pracy – przysługujący od stażu 5 lat w wysokości 5% + 1% za każdy dodatkowy rok pracy, maksymalnie 20%);
  • służbowy laptop i telefon komórkowy;
  • raz w tygodniu lekcje języka angielskiego z native speaker, w max. 5-osobowej grupie;
  • raz w miesiącu dzień poświęcony na naukę i rozwój umiejętności;
  • udział w konferencjach, warsztatach, szkoleniach tematycznych;
  • praca w siedzibie Stowarzyszenia (budynek wyposażony w podjazdy i windy dla osób niepełnosprawnych – na danym stanowisku może zostać zatrudniona osoba niepełnosprawna o niepełnosprawności pozwalającej na pełne wykonywanie obowiązków służbowych);
  • planowane zatrudnienie: od 2 stycznia 2025 r. (zastrzega się możliwość wcześniejszego lub późniejszego nawiązania stosunku pracy);
  • pierwsza umowa zostanie zawarta na 3 miesięczny okres próbny, z możliwością dalszego przedłużenia umowy.

V. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE W MIESIĄCU POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA

W Stowarzyszeniu Metropolia Krakowska w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

VI.  JAKIE DOKUMENTY NALEŻY DO NAS ZŁOŻYĆ? (wymagane dokumenty)

  1. CV;
  2. kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe;
  3. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  4. kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata(-ki), który(-a) zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym z wyłączeniem kierowniczego stanowiska urzędniczego, przysługującego osobie niepełnosprawnej.
  5. Dodatkowo należy wypełnić formularz zawierający klauzulę RODO oraz oświadczenie
    o niekaralności, zdolności do czynności prawnych i posiadaniu pełni praw publicznych. Formularz należy wypełnić online:
    https://forms.office.com/e/ZwHzG5i0Zr

VII. ZASADY NABORU

Wymagane dokumenty aplikacyjne wyszczególnione w punkcie VI należy składać drogą elektroniczną na adres:  rekrutacja@metropoliakrakowska.pl w terminie do 15.12.2024 r. (decyduje data i godzina wpływu). W tytule wiadomości należy wpisać nr naboru, na który jest składana aplikacja (6/12/2024).

UWAGA: Kandydat(-ka), który(-a) pozytywnie przejdzie proces rekrutacyjny
zobowiązany(-a) będzie do dostarczenia oryginałów dokumentacji aplikacyjnej (CV; kwestionariusz osobowy, oświadczenia, dokumenty poświadczające wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje, itd.).

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. W uzasadnionych przypadkach Stowarzyszenie może wezwać do uzupełnienia złożonych dokumentów.  Złożonych dokumentów Stowarzyszenie Metropolia Krakowska nie zwraca. Oferty kandydatów, z wyłączeniem kandydata(-ki) wyłonionego do zatrudnienia zostaną zniszczone. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyn i bez wyłaniania kandydatów.

VIII. TERMIN ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH

Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, telefonicznie lub drogą elektroniczną najpóźniej w dniu 16 grudnia 2024 r.

Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na ww. stanowisko planuje się w dniach 17-18 grudnia 2024 r. w siedzibie Stowarzyszenia Metropolia Krakowska w Krakowie, przy ul. Reymonta 20, lub zdalnie za pomocą narzędzi internetowych.

Informacja o wyniku naboru zostanie przekazana wyłącznie kandydatom, którzy brali udział w rozmowach kwalifikacyjnych, telefonicznie lub drogą elektroniczną w terminie do dnia 17 stycznia 2025 r.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Stowarzyszenia oraz w BIP. Planowany termin zamieszczenia informacji to  17 stycznia 2025 r.

W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z panią Julitą Ewert-Stawowy,
tel.: +48 537591213, e-mail: rekrutacja@metropoliakrakowska.pl.

Kategorie:

  • Inteligentne zarządzanie
  • Nabór na wolne stanowiska pracy
  • Inne ogłoszenia