Nabór nr 6/12/2024 na stanowisko pracy: SPECJALIST(K)A/ GŁÓWNA/Y SPECJALIST(K)A w Zespole ds. Administracyjnych i Organizacyjnych (AO) – 1 Etat
-
02.12.2024 20:59
- Aktualizacja: 07:31 03.12.2024
Stowarzyszenie Metropolia Krakowska ogłasza nabór na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika na stanowisko pracy: SPECJALIST(K)A/ GŁÓWNA/Y SPECJALIST(K)A w Zespole ds. Administracyjnych i Organizacyjnych (AO) – 1 etat
I. CZYM MUSISZ DYSPONOWAĆ BY DO NAS DOŁĄCZYĆ? (kryteria formalne):
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisko Specjalisty lub co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisko Głównego Specjalisty;
- nieposzlakowana opinia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
*UWAGA: Jeśli nie spełniasz wszystkich powyższych wymogów formalnych nie zostaniesz dopuszczony do udziału w prowadzonym postępowaniu (ocena zerojedynkowa).
II. CZEGO OCZEKUJEMY? (elementy będące przedmiotem oceny):
1. Niezbędne:
- doskonała znajomość aplikacji i narzędzi do komunikacji online oraz pakietu MS Office 365;
- doskonała organizacja czasu pracy i dbałość o szczegóły – umiejętność priorytetyzowania zadań i zarządzania kalendarzem przełożonych;
- dbałość o poufność i etykieta biznesowa – znajomość zasad poufności danych oraz protokołu formalnego w kontaktach zawodowych;
- proaktywność w poszukiwaniu rozwiązań, samodzielność w rozwiązywaniu problemów oraz odpowiedzialność za realizowane zadania;
- otwartość na współpracę i wysoka komunikatywność, zdolności interpersonalne do budowania relacji wewnętrznych i z partnerami zewnętrznymi Stowarzyszenia;
- umiejętność redagowania tekstów i przygotowywania prezentacji;
- znajomość regulacji dot. funkcjonowania stowarzyszeń;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (B1) w mowie i piśmie.
2.Co będzie dodatkowym atutem (fakultatywne):
- znajomość zasad przygotowywania umów i prowadzenia dokumentacji biurowej – np. obiegu dokumentów i archiwizacji;
- umiejętność raportowania, analizy danych, łączenia faktów oraz syntetyzowania informacji;
- umiejętność zarządzania mediami społecznościowymi – doświadczenie
w przygotowywaniu treści wizerunkowych; - umiejętność pracy w CanvaPro;
- doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z ochroną danych osobowych oraz procesem udzielania informacji publicznej.
*UWAGA: Po analizie przedłożonych dokumentów, potwierdzających spełnienie powyżej wymienionych wymagań, zastrzega się prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne jedynie wybranych osób.
III. CZYM BĘDZIESZ SIĘ GŁÓWNIE ZAJMOWAĆ? (ramowy zakres wykonywanych zadań):
Będziesz kluczowym wsparciem Zarządu i Dyrekcji Biura SMK w zakresie codziennego zarządzania zadaniami, kalendarzem oraz bieżącą korespondencją. Szukamy osoby zorientowanej na szczegóły, dobrze zorganizowanej i chętnej do współpracy.
Twoje zadania będą obejmować wsparcie administracyjno-organizacyjne Stowarzyszenia Metropolia Krakowska (SMK) oraz dyrekcji Biura SMK. Poniżej możesz zapoznać się ze szczegółowym zakresem wykonywanych zadań:
- Obsługa organów Stowarzyszenia i współpraca z biurem Biura SMK:
- organizacja posiedzeń Walnego Zebrania Członków, Zarządu SMK i komisji tematycznych, w tym przygotowanie dokumentacji i protokołowanie;
- współpraca z Zarządem i dyrekcją Biura SMK dotycząca zarządzania zadaniami, kalendarzem oraz bieżącą korespondencją;
- współpraca z zespołem Biura SMK w realizacji wspólnych zadań, koordynacja działań wynikających z Rocznego Programu Prac Biura SMK oraz Planu Działalności Biura SMK.
- Wsparcie administracyjno-organizacyjne i obsługa dokumentacji:
- nadzór nad ciągłością pracy zespołu ds. administracyjnych i organizacyjnych (AO) oraz pracą współpracownika z zespołu;
- przygotowywanie, redagowanie i archiwizacja dokumentów (protokołów, raportów, sprawozdań, regulaminów, pełnomocnictw);
- organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów, zgodnie z instrukcjami kancelaryjnymi i archiwalnymi;
- prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych oraz procesem udzielania informacji publicznej;
- poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu automatyzacji pracy biurowej.
- Organizacja wydarzeń i spotkań oraz relacje z partnerami:
- planowanie i obsługa logistyczna konferencji, szkoleń, warsztatów, forów tematycznych i innych wydarzeń SMK;
- koordynacja wizyt krajowych i zagranicznych SMK;
- utrzymywanie kontaktów z wykonawcami (obsługa prawna, IT, catering, itp.);
- budowanie relacji z instytucjami współpracującymi z SMK, w tym ministerstwami oraz regionalnymi partnerami.
4. Wsparcie w procesach zamówień publicznych:
- udział w przygotowywaniu postępowań i nadzór nad realizacją umów;
- członkostwo w komisjach przetargowych (wg potrzeb).
IV. CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ? (warunki pracy i wynagrodzenie):
- umowę na zastępstwo - zatrudnienie na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności (*pierwsza umowa zawierana będzie na okres próbny 3 m-cy, z możliwością dalszego przedłużenia umowy);
- wymiar czasu pracy: 1 etat;
- możliwość pracy zdalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu wymiaru z pracodawcą, (na tym stanowisku max. 2 dni w tygodniu);
- wynagrodzenie zasadnicze z przedziału:
- 4500-6000 zł brutto miesięcznie dla stanowiska Specjalista, lub
- 5500-8000 zł brutto miesięcznie dla stanowiska Główny Specjalista
*WAŻNE: w okresie próbnym maksymalne wynagrodzenie zasadnicze może wynosić dla stanowiska Specjalista max. 5 500 zł brutto, a dla stanowiska Główny Specjalista max. 6 500 zł brutto;
- dodatek stażowy (zależny od stażu pracy – przysługujący od stażu 5 lat w wysokości 5% + 1% za każdy dodatkowy rok pracy, maksymalnie 20%);
- służbowy laptop i telefon komórkowy;
- raz w tygodniu lekcje języka angielskiego z native speaker, w max. 5-osobowej grupie;
- raz w miesiącu dzień poświęcony na naukę i rozwój umiejętności;
- udział w konferencjach, warsztatach, szkoleniach tematycznych;
- praca w siedzibie Stowarzyszenia (budynek wyposażony w podjazdy i windy dla osób niepełnosprawnych – na danym stanowisku może zostać zatrudniona osoba niepełnosprawna o niepełnosprawności pozwalającej na pełne wykonywanie obowiązków służbowych);
- planowane zatrudnienie: od 2 stycznia 2025 r. (zastrzega się możliwość wcześniejszego lub późniejszego nawiązania stosunku pracy);
- pierwsza umowa zostanie zawarta na 3 miesięczny okres próbny, z możliwością dalszego przedłużenia umowy.
V. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE W MIESIĄCU POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA
W Stowarzyszeniu Metropolia Krakowska w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
VI. JAKIE DOKUMENTY NALEŻY DO NAS ZŁOŻYĆ? (wymagane dokumenty)
- CV;
- kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe;
- kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata(-ki), który(-a) zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym z wyłączeniem kierowniczego stanowiska urzędniczego, przysługującego osobie niepełnosprawnej.
-
Dodatkowo należy wypełnić formularz zawierający klauzulę RODO oraz oświadczenie
o niekaralności, zdolności do czynności prawnych i posiadaniu pełni praw publicznych. Formularz należy wypełnić online: https://forms.office.com/e/ZwHzG5i0Zr
VII. ZASADY NABORU
Wymagane dokumenty aplikacyjne wyszczególnione w punkcie VI należy składać drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@metropoliakrakowska.pl w terminie do 15.12.2024 r. (decyduje data i godzina wpływu). W tytule wiadomości należy wpisać nr naboru, na który jest składana aplikacja (6/12/2024).
UWAGA: Kandydat(-ka), który(-a) pozytywnie przejdzie proces rekrutacyjny
zobowiązany(-a) będzie do dostarczenia oryginałów dokumentacji aplikacyjnej (CV; kwestionariusz osobowy, oświadczenia, dokumenty poświadczające wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje, itd.).
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. W uzasadnionych przypadkach Stowarzyszenie może wezwać do uzupełnienia złożonych dokumentów. Złożonych dokumentów Stowarzyszenie Metropolia Krakowska nie zwraca. Oferty kandydatów, z wyłączeniem kandydata(-ki) wyłonionego do zatrudnienia zostaną zniszczone. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyn i bez wyłaniania kandydatów.
VIII. TERMIN ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, telefonicznie lub drogą elektroniczną najpóźniej w dniu 16 grudnia 2024 r.
Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na ww. stanowisko planuje się w dniach 17-18 grudnia 2024 r. w siedzibie Stowarzyszenia Metropolia Krakowska w Krakowie, przy ul. Reymonta 20, lub zdalnie za pomocą narzędzi internetowych.
Informacja o wyniku naboru zostanie przekazana wyłącznie kandydatom, którzy brali udział w rozmowach kwalifikacyjnych, telefonicznie lub drogą elektroniczną w terminie do dnia 17 stycznia 2025 r.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Stowarzyszenia oraz w BIP. Planowany termin zamieszczenia informacji to 17 stycznia 2025 r.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z panią Julitą Ewert-Stawowy,
tel.: +48 537591213, e-mail: rekrutacja@metropoliakrakowska.pl.
Wybrane dla Ciebie
Aktualności stowarzyszenia
-
-
AKTUALIZACJA: Nabór nr 4/8/2024 na wolne stanowisko pracy w zespole ds. Środowiska i przestrzeni
-
Nabór nr 3/8/2024 na wolne stanowisko pracy: Asystent(ka) / Specjalista(ka) w Zespole ds. inteligentnego zarządzania i kultury (IZK) - 1 etat
-
AKTUALIZACJA: Nabór nr 2/3/2024 na wolne stanowisko pracy: Specjalista(ka) / Główny(a) Specjalista(ka) w Zespole ds. Księgowych i Kadrowych