REKRUTACJĘ ZAKOŃCZONO: Nabór nr 12/12/2022 na wolne stanowisko pracy: Koordynator(ka) w Zespole ds. Inteligentnego Zarządzania i Kultury (IZK)
-
05.12.2022 14:33
- Aktualizacja: 09:35 12.01.2023
Stowarzyszenie Metropolia Krakowska ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Koordynator (ka) w Zespole ds. inteligentnego zarządzania i kultury (IZK) – 1 etat
I. CZYM MUSISZ DYSPONOWAĆ, BY DO NAS DOŁĄCZYĆ? (kryteria formalne)
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego;
- nieposzlakowana opinia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
UWAGA: Jeśli nie spełniasz wszystkich powyższych wymogów formalnych nie zostaniesz dopuszczony do udziału w prowadzonym postępowaniu (ocena zerojedynkowa).
II. CZEGO OCZEKUJEMY? (elementy będące przedmiotem oceny)
Niezbędne:
- znajomość wizji oraz misji Stowarzyszenia Metropolia Krakowska oraz wyzwań i celów wynikających ze Strategii Metropolia Krakowska 2030,
- minimum 1 rok doświadczenia w kierowaniu pracą zespołu składającego się z co najmniej 3 osób,
- umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy zespołu;
- umiejętność delegowania zadań i nadzorowania ich realizacji;
- umiejętność tworzenia twórczej i przyjaznej atmosfery pracy zespołu;
- umiejętność łączenia faktów oraz syntetyzowania informacji;
- komunikatywność i aktywność w zakresie poszukiwania rozwiązań;
- samodzielność, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu obowiązków;
- umiejętność redagowania tekstów oraz tworzenia prezentacji;
- umiejętność prowadzenia spotkań i moderowania dyskusji;
- umiejętność sprawnego i prawidłowego tworzenia raportów, analiz, syntez, rekomendacji;
- znajomość podstawowych zagadnień związanych z wdrażaniem funduszy Unii Europejskiej; w tym dotyczących Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych.
Co będzie dodatkowym atutem (fakultatywne):
- wysoki poziom zwinności adaptacyjnej (gotowość do uczenia się, rozwinięte myślenie systemowe, skuteczność realizacyjna, dynamizm relacji, wysoka kreatywność i innowacyjność);
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum średnio-zaawansowanym (B2 – upper-intermediate);
- znajomość regulacji dot. funkcjonowania stowarzyszeń, zamówień publicznych oraz kontroli zarządczej;
- ukończone studia wyższe w zakresie: administracji, zarządzania, ekonomii;
- znajomość, umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa dotyczących funkcjonowania organizacji pozarządowych, w tym stowarzyszeń, w tym udzielania zamówień publicznych przez te instytucje;
- praktyczna wiedza z zakresu pozyskiwania (źródła i metody) i przetwarzania danych;
- znajomość zagadnień i dysponowanie wiedzą z zakresu Smart City, big data, budowania jezior danych, monitorowania rozwoju miast/regionów, itp.;
- dobra znajomość aplikacji i narzędzi komunikacji online (zwłaszcza MS Teams, Zoom) oraz obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office oraz pakietu aplikacji i narzędzi Microsoft 365 (zwłaszcza SharePoint, MS Planner, MS Lists, To do, Kalendarz);
- dobra znajomość metod i narzędzi służących produktywności pracy i lean management.
*UWAGA: Po analizie przedłożonych dokumentów, potwierdzających spełnienie powyżej wymienionych wymagań, zastrzega się prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne jedynie wybranych osób.
III. CZYM BĘDZIESZ SIĘ GŁÓWNIE ZAJMOWAĆ? (ramowy zakres wykonywanych zadań)
- Koordynowanie pracy zespołu ds. inteligentnego zarządzania i kultury (IZK), obejmujące przede wszystkim:
a) tworzenie twórczej i przyjaznej atmosfery pracy zespołu oraz wspieranie podległych pracowników w realizacji zadań;
b) samodzielne planowanie i organizowanie pracy zespołu w szczególności w odniesieniu do celów określonych w Rocznym Programie Prac i Planie Działalności Biura Stowarzyszenia przez zapewnienie optymalizacji i koordynacji działań;
c) delegowanie zadań i nadzór nad ich realizacją (terminową i merytoryczną);
d) znajomość zakresu merytorycznego pracy zespołu;
e) dbanie o spójność logiczną i merytoryczną zadań realizowanych przez zespół;
f) podejmowanie działań służących zapewnieniu inicjatywy i kreatywności zespołu w zakresie realizacji działań służących osiągnięciu celów określonych w strategii rozwoju ponadlokalnego pn. Strategia Metropolia Krakowska 2030 (dalej: strategia), planach działania i innych dokumentów wykonawczych do strategii;
g) zachowanie zasady bezstronności; poufności oraz braku konfliktu interesów w zakresie pełnionych funkcji;
h) nadzorowanie przestrzegania tajemnicy służbowej oraz przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w zespole;
i) udział w czynnościach kontrolnych prowadzonych przez upoważnione instytucje;
j) prowadzenie szkoleń stanowiskowych podległych pracowników. - Podejmowanie działań służących realizacji celu 1 strategii: „Metropolia Krakowska inteligentnie zarządzana, oparta na partnerstwie i zaangażowanej kadrze” oraz celu 5 strategii: „Metropolia Krakowska inspirująca, czerpiąca z różnorodności i lokalnych potencjałów, bazująca na sieciach współpracy”, w tym w szczególności:
a) podejmowanie działań służących rozwijaniu partnerskich relacji między gminami i realizacji idei współpracy gmin na rzecz zrównoważonego rozwoju obszaru Metropolii Krakowskiej;
b) monitorowanie i ewaluacja postępu wdrażania strategii oraz przeprowadzanie procesu jej aktualizacji oraz niezbędnych badań i analiz w tym zakresie;
c) opracowanie i nadzór nad przygotowaniem Strategii ZIT na lata 2021-2027 oraz zadaniami wdrożeniowymi i monitoringowymi w zakresie jej realizacji;
d) udział i koordynacja udziału Biura SMK w pracach nad opracowaniem programów operacyjnych, finansowanych z perspektywy finansowej UE na lata 2021-2027;
e) realizacja i nadzór nad wykonywaniem zadań dotyczących tworzenia banku danych o mieście i Metropolii oraz obserwatorium metropolitalnego;
f) opracowanie i nadzór nad przygotowaniem strategii komunikacji SMK oraz zadaniami wdrożeniowymi i monitoringowymi w zakresie jej realizacji;
g) realizacja i nadzór nad wykonywaniem działań informacyjno-promocyjnych SMK, w tym obsługa stron www i portali w social mediach oraz wydawanie Magazynu Metropolitalnego;
h) inicjowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją zadań w zakresie rozwoju współpracy gmin w dziedzinie kultury i czasu wolnego, w tym utworzenia narzędzia do wspólnej promocji wydarzeń z tego zakresu;
i) realizowanie zadań wynikających z Rocznego Programu Prac i Planu Działalności Biura SMK;
j) organizowanie i prowadzenie spotkań forów tematycznych;
k) współorganizowanie, przygotowanie merytoryczne i udział w posiedzeniach właściwych komisji tematycznych;
l) sporządzanie raportów, opinii i analiz;
m) przygotowanie merytoryczne szkoleń, warsztatów i spotkań, wraz z prowadzeniem prelekcji;
n) uczestniczenie w procesie udzielania i realizacji zamówień, w szczególności przez przygotowanie wkładu merytorycznego i nadzoru nad prawidłowością realizacji umów;
o) współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za realizację polityk metropolitalnych i współpracującymi z gminami SMK (m.in. JASPERS, OECD, MFiPR, Urząd Marszałkowski, Urząd Miasta Krakowa – Wydziały SI, KD, GUS, KBF, Fundacja Sendzimira);
p) posiadanie aktualnej wiedzy nt. działań realizowanych przez SMK, a służących osiągnięciu celu 1 i 5 strategii;
q) realizacja zadań związanych z pełnieniem przez SMK funkcji Instytucji Pośredniczącej IP ZIT, w tym poprzez ocenę projektów w ramach Komisji Oceny Projektów (KOP). - Współpraca z zespołami Biura SMK i realizacja zadań z zakresu obsługi umów SMK, w tym w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.
IV. CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ? (warunki pracy i wynagrodzenie)
- umowę o pracę - pierwsza umowa zostanie zawarta na 3 miesięczny okres próbny, druga umowa na okres jednego roku, kolejna na czas nieokreślony;
- wymiar czasu pracy: 1 etat;
- możliwość pracy zdalnej po wcześniejszym uzgodnieniu wymiaru z pracodawcą;
- wynagrodzenie zasadnicze z przedziału: 6000-8500 zł brutto miesięcznie zależne od stażu pracy i posiadanych kwalifikacji.
*UWAGA: w okresie próbnym maksymalne wynagrodzenie zasadnicze może wynosić: dla stanowiska koordynator max. 6500 zł brutto, a wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym uzależniony będzie od efektów wykonanej pracy;
- dodatek funkcyjny oraz stażowy (zależny od stażu pracy – przysługujący od stażu 5 lat) w wysokości:
- funkcyjny: 5% + stażowy 1% za każdy dodatkowy rok pracy, maksymalnie 20%) – dla stanowiska koordynator;
- funkcyjny: 10% + stażowy 1% za każdy dodatkowy rok pracy, maksymalnie 20%) – dla stanowiska kierownik;
- praca biurowa z obsługą komputera i urządzeń biurowych;
- praca w siedzibie Stowarzyszenia (budynek wyposażony w podjazdy i windy dla osób niepełnosprawnych - na danym stanowisku może zostać zatrudniona osoba niepełnosprawna o niepełnosprawności pozwalającej na pełne wykonywanie obowiązków służbowych);
- planowane zatrudnienie: od 1 stycznia 2023 r. (zastrzega się możliwość wcześniejszego lub późniejszego nawiązania stosunku pracy).
V. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE W MIESIĄCU POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA
W Stowarzyszeniu Metropolia Krakowska w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
VI. JAKIE DOKUMENTY POWINIENEŚ DO NAS ZŁOŻYĆ? (wymagane dokumenty)
- CV;
- kwestionariusz osobowy;
- własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat(-ka):
a) nie był(a) skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych; - kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe;
- kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata(-ki), który(-a) zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym z wyłączeniem kierowniczego stanowiska urzędniczego, przysługującego osobie niepełnosprawnej;
- własnoręcznie podpisana klauzula RODO.
VII. ZASADY NABORU
Wymagane dokumenty aplikacyjne wyszczególnione w punkcie VI należy składać drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@metropoliakrakowska.pl w terminie do dnia 19 grudnia 2022 r. (poniedziałek) do godz. 12:00 /decyduje data i godzina wpływu/. W tytule wiadomości należy wpisać nr naboru, na który jest składana aplikacja (12/12/2022).
UWAGA: Kandydat(-ka) zobowiązany(-a) jest do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej oryginałów dokumentacji aplikacyjnej (CV; kwestionariusz osobowy, oświadczenia, dokumenty poświadczające wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje).
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. W uzasadnionych przypadkach Stowarzyszenie może wezwać do uzupełnienia złożonych dokumentów. Złożonych dokumentów Stowarzyszenie Metropolia Krakowska nie zwraca. Oferty kandydatów, z wyłączeniem kandydata(-ki) wyłonionego do zatrudnienia zostaną zniszczone. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyn i bez wyłaniania kandydatów.
VIII. TERMIN ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, telefonicznie lub drogą elektroniczną najpóźniej w dniu 20 grudnia 2022 r.
Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na ww. stanowisko planuje się w dniach 21-23 grudnia 2022 r. w siedzibie Stowarzyszenia Metropolia Krakowska w Krakowie, przy ul. Reymonta 20, lub za pomocą narzędzi internetowych.
Informacja o wyniku naboru zostanie przekazana wyłącznie kandydatom, którzy brali udział w rozmowach kwalifikacyjnych, telefonicznie lub drogą elektroniczną w terminie do dnia 13 stycznia 2023 r.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Stowarzyszenia oraz w BIP. Planowany termin zamieszczenia informacji w terminie do dnia 13 stycznia 2023 r.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z Panią Julitą Ewert-Stawowy pod numerem telefonu: 537 591 213.
Wybrane dla Ciebie
Aktualności stowarzyszenia