AKTUALIZACJA: Nabór nr 2/3/2024 na wolne stanowisko pracy: Specjalista(ka) / Główny(a) Specjalista(ka) w Zespole ds. Księgowych i Kadrowych
-
15.04.2024 12:22
- Aktualizacja: 12:11 23.04.2024
UWAGA: W dniu 23.04.2024 r. nastąpiła zmiana terminów naboru – termin naboru wydłużono do 6.05.2024 r. Zaktualizowane ogłoszenie: KLIKNIJ TUTAJ.
Stowarzyszenie Metropolia Krakowska (SMK) ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Specjalista / Główny Specjalista w Zespole ds. księgowych i kadrowych (KK) w zakresie koordynacji obsługi finansowo-księgowo-kadrowej Stowarzyszenia – 1 etat.
Z uwagi na planowane zmiany w zakresie funkcjonowania zespołu KK polegające na większym wykorzystaniu usług podmiotów zewnętrznych w obsłudze finansowo- księgowo-kadrowej SMK, planuje się zatrudnienie pracownika o umiejętnościach i kompetencjach pozwalających na realizację tego zadania.
-
CZYM MUSISZ DYSPONOWAĆ BY DO NAS DOŁĄCZYĆ? (kryteria formalne)
1. Obywatelstwo polskie;
2. Wykształcenie wyższe;
3. Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego;
4. Nieposzlakowana opinia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
*UWAGA: Jeśli nie spełniasz wszystkich powyższych wymogów formalnych nie zostaniesz dopuszczony do udziału w prowadzonym postępowaniu (ocena zerojedynkowa).
-
CZEGO OCZEKUJEMY? (elementy będące przedmiotem oceny)
Niezbędne:
1. Doświadczenia we współpracy z podmiotami świadczącymi usługi z zakresu księgowości i kadr lub realizacji projektu w zakresie koordynacji spraw: finansowych, kadrowych, księgowych.
2. Doświadczenie w zakresie przygotowania i prowadzenia minimum trzech postępowań o udzielnie zamówienia publicznego.
3. Znajomość regulacji prawnych w zakresie spraw: księgowych i kadrowych np: ustawy o rachunkowości, o stowarzyszeniach, o podatku dochodowym od osób prawnych i ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zasady obliczania wynagrodzeń
4. Doświadczenie sporządzaniu raportów dotyczących wykonania lub realizacji budżetu jednostki lub projektu
5. Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów podatkowych i rachunkowych
6. Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz programów księgowych
7. Umiejętność analizy problemów oraz przedstawienia rozwiązania wraz z argumentacją
Co będzie dodatkowym atutem (fakultatywne):
1. Doświadczenie w koordynacji realizacji projektów w zakresie spraw finansowych, kadrowych, księgowych.
2. Ukończone studia wyższe ekonomiczne lub pokrewne z zakresu rachunkowości, finansów, podatków
3. Praktyczna znajomość zasad księgowości oraz wiedza i praktyka w sporządzaniu sprawozdań finansowych
4. Znajomość programu Symfonia Finanse i Księgowość
5. Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu ksiąg rachunkowych
6. Doświadczenie zawodowe w pracy przy projektach współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym z funduszy europejskich.
7. Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów w jednostkach sektora finansów publicznych w tym znajomość ustawy o finansach publicznych
8. Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych
9. Umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego rozwiązywania problemów
10. Otwartość na współpracę i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
11. Sumienność, terminowość oraz samodyscyplina w realizacji powierzonych zadań
12. Praktyczna znajomość regulacji dot. funkcjonowania stowarzyszeń
13. Znajomość tematyki dotyczącej spraw kadrowo-płacowych, w tym naliczania wynagrodzeń
*UWAGA: Po analizie przedłożonych dokumentów, potwierdzających spełnienie powyżej wymienionych wymagań, zastrzega się prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne jedynie wybranych osób.
- CZYM BĘDZIESZ SIĘ GŁÓWNIE ZAJMOWAĆ? (ramowy zakres wykonywanych zadań)
1. Koordynacja współpracy z podmiotami świadczącymi usługi z zakresu księgowości i kadr
2. Sporządzanie informacji i raportów dotyczących realizacji budżetu SMK
3. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na realizację usług z zakresu księgowości i kadr.
4. Opracowanie i koordynacja wdrażania wewnętrznych regulacji dot. opisywania i obiegu dokumentów księgowych i kadrowych.
5. Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowych oraz wyciągów bankowych
6. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z budżetem Stowarzyszenia,
7. Przygotowywanie oraz realizacja przelewów w systemie bankowości elektronicznej w ramach udzielonego pełnomocnictwa
8. Sporządzanie raportów, opinii, analiz i zestawień finansowo-księgowych.
9. Współpraca z pozostałymi zespołami Stowarzyszenia w zakresie realizacji powierzonych zadań
10. Udział w czynnościach kontrolnych prowadzonych przez upoważnione instytucje, w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów i zestawień.
-
CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ? (warunki pracy i wynagrodzenie)
– wymiar czasu pracy: 1 etat;
– wynagrodzenie zasadnicze z przedziału (zależnie od stażu pracy i posiadanych kwalifikacji):
- 5 000-6 000 zł brutto miesięcznie dla stanowiska Specjalista
- 5 500-8 000 zł brutto miesięcznie dla stanowiska Główny Specjalista
*UWAGA: w okresie próbnym maksymalne wynagrodzenie zasadnicze może wynosić dla stanowiska Specjalista max. 5 200 zł brutto, a dla stanowiska Główny Specjalista max. 6 200 zł brutto;
– dodatek stażowy (zależny od stażu pracy – przysługujący od stażu 5 lat w wysokości 5% + 1% za każdy dodatkowy rok pracy, maksymalnie 20%);
– możliwość pracy z domu po wcześniejszym uzgodnieniu wymiaru z pracodawcą;
– służbowy laptop
– raz w tygodniu lekcje języka angielskiego z „native speaker”, w max. 5-osobowej grupie;
– raz w miesiącu dzień poświęcony na naukę i rozwój umiejętności;
– praca w siedzibie Stowarzyszenia (budynek wyposażony w podjazdy i windy dla osób niepełnosprawnych – na danym stanowisku może zostać zatrudniona osoba niepełnosprawna o niepełnosprawności pozwalającej na pełne wykonywanie obowiązków służbowych);
– planowane zatrudnienie: od 1 czerwca 2024 r. (zastrzega się możliwość wcześniejszego lub późniejszego nawiązania stosunku pracy);
– pierwsza umowa zostanie zawarta na 3 miesięczny okres próbny, z możliwością dalszego przedłużenia umowy.
- INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE W MIESIĄCU POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA
W Stowarzyszeniu Metropolia Krakowska w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
- JAKIE DOKUMENTY NALEŻY DO NAS ZŁOŻYĆ? (wymagane dokumenty)
1. CV;
2. kwestionariusz osobowy;
3. własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat(-ka):
– nie był(a) skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
4. kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe;
5. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata(-ki), który(-a) zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym z wyłączeniem kierowniczego stanowiska urzędniczego, przysługującego osobie niepełnosprawnej;
7. własnoręcznie podpisana klauzula RODO.
- ZASADY NABORU
Wymagane dokumenty aplikacyjne wyszczególnione w punkcie VI należy składać drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@metropoliakrakowska.pl w terminie do 23 kwietnia 2024 r. (decyduje data i godzina wpływu). W tytule wiadomości należy wpisać nr naboru, na który jest składana aplikacja (2/3/2024).
UWAGA: Kandydat(-ka) zobowiązany(-a) jest do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej oryginałów dokumentacji aplikacyjnej (CV, kwestionariusz osobowy, oświadczenia, dokumenty poświadczające wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje).
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. W uzasadnionych przypadkach Stowarzyszenie może wezwać do uzupełnienia złożonych dokumentów. Złożonych dokumentów Stowarzyszenie Metropolia Krakowska nie zwraca. Oferty kandydatów, z wyłączeniem kandydata(-ki) wyłonionego do zatrudnienia zostaną zniszczone. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyn i bez wyłaniania kandydatów.
- TERMIN ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, telefonicznie lub drogą elektroniczną najpóźniej w dniu 26 kwietnia 2024 r.
Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na ww. stanowisko planuje się w dniach 6-7 maja 2024 r. w siedzibie Stowarzyszenia Metropolia Krakowska w Krakowie, przy ul. Reymonta 20, lub za pomocą narzędzi internetowych.
Informacja o wyniku naboru zostanie przekazana wyłącznie kandydatom, którzy brali udział w rozmowach kwalifikacyjnych, telefonicznie lub drogą elektroniczną w terminie do dnia 15 maja 2024 r.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Stowarzyszenia oraz w BIP. Planowany termin zamieszczenia informacji to 31 maja 2024 r.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z panią Katarzyną Babulską
tel.: 12 341 85 74, e-mail: katarzyna.babulska@metropoliakrakowska.pl
Wybrane dla Ciebie
Aktualności stowarzyszenia
-
-
Nabór nr 3/8/2024 na wolne stanowisko pracy: Asystent(ka) / Specjalista(ka) w Zespole ds. inteligentnego zarządzania i kultury (IZK) - 1 etat
-
AKTUALIZACJA: Nabór nr 2/3/2024 na wolne stanowisko pracy: Specjalista(ka) / Główny(a) Specjalista(ka) w Zespole ds. Księgowych i Kadrowych
-
Nabór nr 2/3/2024 na wolne stanowisko pracy: Specjalista(ka) / Główny(a) Specjalista(ka) w Zespole ds. Księgowych i Kadrowych